Thursday 7 April 2011

haiiii kawe-kawe yg molek

assalamualaikum ! wahhh aku sgt teruja sbb akhirnya dapat jugak tulis blog ni !!!!! yey hahahahahahha internet aku lembabs nak mampuih . celuih aku :( 

OH LUPA NAK BAGITAU . AKU LA SI LARA a.k.a SHARINA ZALIDI *HAHAHAHAHAHA gelak saiton

hmm harini hari jumaat . korang dah solat subuh belum ? haaaa yg laki jgn nak buat2 lupa jakgi solat jumaat . baru la jadi calon suami yg sholeh :p
aku sebenarnya nak mengadu sikit . aku x tau la apa masalah ex aku . x habis2 lah buat status yg buat aku sentap . bagi aku , laki yg ckp2 belakang , ibarat tiup sumpit kena sipi2 badan kan , ha bagi aku tu lai pengecut . x dak teloq ! *dlm utara 
dh x puas hati ckp jela dpn muka biaq aku paham . dia yg dumped aku jakgi , lepastu ada perempuan lain lg , kenapa dia mcm ada je x senang duduk . paneh teloq ah tu . * acik & sepang - sori ah aku banyak kali sebut pasal telur pagi ni hahahahahahha ;p
aku rasa hidup aku ni x tenang . smlm aku almost nak jumpa dia straight nak tny apa masalah dia. tp atas nasihat orang2 yg kagi matang , dorang cakap biar je . status fb je pun kan . lama2 dia naik muak . lagipun mmg aku x kacau hidup dia . aku x touch awek dia sikit pun . huuu dramanye :( aku pun nak moveon jugak . ingat dia je ke ! huh .

okla aku rasa aku dh puas bercerita . 

*weh korang jgn lupa tgk CUN !! seronok beb . muahmuahamuahmauahahhahahahahamaauhaa

No comments:

Post a Comment